Niagara watervallen - Reisverslag uit Bradford, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu Niagara watervallen - Reisverslag uit Bradford, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu

Niagara watervallen

Blijf op de hoogte en volg Roel

17 September 2014 | Verenigde Staten, Bradford

Maandagmiddag aangekomen bij de watervallen.
En savonds met ook bekeken ,maar toen met diverse kleuren licht. Heel gaaf en vlakbij de falls konden we de camper neerzetten en vrijgestaan.
Het begon snachts hard te regenen , jammer dat geeft altijd veel lawaai. Smorgens weer lekker zonnig.
Eerst weer langs de falls gereden en toen naar de USA over de brug, dat ging heel simpel en geen enkele controle.
Doorgereden richting het zuiden en op een camping gestaan in Holland onder Buffalo
De camping lag mooi aan een meertje en bijna allemaal campers die hier staan voor een langere tijd.
De wasgelegenheid was heel simpel met een plastic gordijntje voor de wc en douche, er komt nooit iemand en iedereen douched in de camper. Dat was op meerdere campings zo ,alleen hadden ze hier geen deuren.
Smorgens weer verder gereden richting Pennsylvania
Onderweg Canadees geld gewisseld voor us dollars ,dat is niet simpel ,de meeste banken doen dat niet of je moet er een account hebben. De bibliotheek in Franklinville had eindelijk een goede Wifi en daar hebben we gebruik van gemaakt.
We hebben diverse supermarkts bezocht ,maar groente niet te vinden. Aan het eind van de stad was een mooie kraam die groente en fruit verkocht, dit was ook de enige plek.
De autowegen zijn van slecht tot redelijk, in marokko zijn ze beter. Het is hier wel relaxed rijden en wij hebben bijna altijd voorrang ,het is gewoon de eerste die bij de kruising aankomt mag ook als eerste weg ,wij dus.
Wij staan nu 2 dagen op een camping in bradford, ook simpel maar een mooie omgeving,en vooral rustig overal en met Wifi.