Bluff city - Reisverslag uit Duff City, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu Bluff city - Reisverslag uit Duff City, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu

Bluff city

Blijf op de hoogte en volg Roel

26 September 2014 | Verenigde Staten, Duff City

25 sept donderdag
Afgelopen nacht vrij gestaan bij een community center in Elkton .
Hier wordt vooral voor ouderen van alles georganiseerd zoals yoga, biljart een kleine bibliotheek, diverse sporttoestellen
En gymnastieklessen. Wij hebben daarvan de Wifi gebruik gemaakt. Om 12 uur weggereden door mooi Verginia met veel bergen naar Greenville en daar bij een supermarkt gestaan.
Rustig plekje en om 10 uur naar een Walmart in de buurt gegaan om een wifiontvanger te kopen ,maar helaas uitverkocht.
Via de snelweg naar Bristol in het zuiden van Virginia gereden en het daar bij een walmart geprobeerd een wifiontvanger te kopen ,maar ook,daar alle schappen leeg.
Een paar keer onderweg gestopt om wat te lopen en toen bij de stateline van Tennessee gestopt.
Elke keer als je een nieuwe State in rijd dan is er een visiterscenter waar ze goeie wegenkaarten hebben en vooral veel info betreft hotels en restaurants.
Na 25 km zijn we de weg afgegaan en naar een camping gezocht, maar die lagen aan drukke wegen , dus staan we weer vrij naast de library in Bluff city, overigens een klein leuk plaatsje aan een rivier. We hebben hier buiten weer Wifi, maar morgenochtend moeten we hier weg want dan is de hele dag feest om geld in te zamelen voor de library, zodat wij gratis 24 uur gratis Wifi hebben.Net een stukje langs de rivier gelopen,maar om 8 uur was het pikdonker en gauw terug naar de camper. Gauw de ramen open want het was nog 26 Gr.