Jackson - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu Jackson - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu

Jackson

Blijf op de hoogte en volg Roel

16 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Jackson

11 okt zaterdag
Met veel regen vertrokken naar Jackson 280 km zuid- oost,maar al gauw kwam de zon weer door en het was heerlijk om te rijden.
Het was rustig op de weg en het katoen maakte plaats voor bossen en vooral veel heuvels . We hadden een adres van een statepark ,maar dat adres was het hoofdkantoor van het ministerie van visserij in het binnenland. Niemand wist hier iets,toen via internet gezocht naar een ander adres en ja hoor 4 km hiervandaan een prima park .
Er waren maar 30 plaatsen en die waren vanwege het weekend allemaal vol,maar we mochten ook vrij staan en zonder stroom,maar dat is voor die Amerikanen een groot probleem ,maar voor ons prima.
De volgende dag zijn we verhuisd naar een officiële plek voor nog drie nachten. Per nacht hier voor $ 14,04 incl stroom en heerlijke douches ,eenhoog. Een keer per jaar loopt de camping vol water en dan ong 3 meter hoger dan normaal,maar dat is altijd in april.
Zondagmiddag begon het te regenen,niet normaal en ze hadden gezegd dat het alleen overstroomde ,maar het viel mee.!
Maandag morgen was het weer droog en een normale temp van 20gr ,alles gewassen en gedroogd voor $ 3.00,
Dat is voor niks. Met een buurman gesproken uit de staat Idoha,daar is de bevolkingsgroep dichtheid 1 per vierkante mijl.
Hij is Engeneer en zijn buren zijn boeren ,een heeft 8000 stuks melkvee en worden 24 uur per dag gemolken.
De andere buurman heeft 8500 ha met soja,mais,aardappelen en graan. Dat zijn pas oppervlaktes.
Na het weekend was het heeel rustig op de camping.

• 16 Oktober 2014 - 22:03

A L Rijkers:

Zo dat is heel wat aan avontuur wel sterk wisseld wat jullie mee maken ze zullen toch weinig hollanders zien daar met eigen camper jullie zullen toch wel bekijks hebben daar . Nu hier alles goed en gr van ons doei doei