Bowie - Reisverslag uit Bowie, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu Bowie - Reisverslag uit Bowie, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu

Bowie

Blijf op de hoogte en volg Roel

15 November 2014 | Verenigde Staten, Bowie

14 nov vrijdag eerst langs een filmset gereden en daar mijn ceboy op de foto gezet, een aparte plek als zovelen hier in het zuiden,maar deze lag aan de rio grande en dat maakt het wel leuker. Onderweg nog een luchtschip tegen gekomen in de middle of nowhere. Onderweg veel grote plantages met walnoten,pecan en pistache noten, zo ver als het oog reikte.
We staan nu op een " camping " van een oude country en western zangeres. Er is hier een schuur ingericht voor muziek en een keer per jaar is er een weekend waar mensen bij elkaar komen vanuit heel de USA. De band heet sideman jamboree en is te zien op Google. Op de camping staan veel campers uit Alaska en overwinteren hier,meest kennissen van de eigenaresse. Ze heeft jaren in Alaska gewoond en opgetreden en woont nu in een camper op het terrein.de nachten zijn nu weer lekker en overdag veel zon. Ze hebben hier 340 dagen zon per jaar ,maar wel bijna elke dag wat wind. Fraaie luchten en veel sterren , bijna geen kunstlicht hier. Je moet wel dichte schoenen dragen ,want slangen zijn hier overal, niet allemaal giftig.!

• 23 November 2014 - 12:17

Bert En Tineke:

Wat een reis tot nu toe van jullie! Zo zie je wat van het land! Wij zijn sinds gister ook in de USA, in Miami, en beginnen vandaag aan onze bootreis naar de Amazone. Wat anders dan wat jullie doen, maar hopelijk net zo veel genieten. Nog veel reisplezier en de hartelijke groetjes! Bert en Tineke.