Tucson - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu Tucson - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu

Tucson

Blijf op de hoogte en volg Roel

24 November 2014 | Verenigde Staten, Tucson

17 nov maandag
naar Tucson gereden en naar een banden specialist gegaan , volgens de website hadden ze alle merken en maten. Helaas onze bandenmaat bestond niet ,wel veel moeite gedaan bij diverse leveranciers ,maar geen geluk. Nu hebben we de nieuwe banden met een bredere maat achter laten monteren en de achterbanden voor laten monteren . We hebben voorwielaandrijving en niet veel extra ruimte om de bredere banden voor te monteren en dat werk goed er is alleen een centimeter ruimte tussen de band en de schokbrekers,maar dat moet volgens Rolf voldoende zijn, nog bedankt !
We hadden geen ontvangst met onze Wifi en kochten een nieuw abonnement twee dagen geleden, maar nog steeds geen ontvangst en bij de t mobile winkel was volgens hun alles goed en zouden we savonds ontvangst moeten hebben , dusverre niks.
We hebben savonds vlak voor tucson in een prachtig park gestaan tussen de cactussen, heel gaaf.
19 nov woensdag naar Yuma gereden in Arizona.
Onderweg zagen we duizenden koeien in onwijs grote buitenstallen, en een stank ongelooflijk. In de zelfde vallei wordt veel koeien voer geteeld, het is hier heel droog. Er loopt een kunstmatig kanaal door de vallei om alles te bewateren.
Savonds op een camping bij Yuma gestaan , er stonden bijna alleen snowboardster, dit zijn overwinteraars uit het noorden van de USA en Canada. Met voor het eerst bingo op de camping en eigen van alles was er te doen,helaas vlak langs de highway en dus de hele tijd hoor je het verkeer wat langs raast.