Ensenada - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Roel Anja - WaarBenJij.nu Ensenada - Reisverslag uit Ensenada, Mexico van Roel Anja - WaarBenJij.nu

Ensenada

Blijf op de hoogte en volg Roel

28 November 2014 | Mexico, Ensenada

27 nov donderdag
We staan nu op een camping vlak onder Ensenada aan zee.
We hebben wel helaas een kapotte versnellingsbak .
We zullen wel even hier moeten blijven,maar hopen toch een oplossing te vinden zodat we verder kunnen of ?
Het weer is hier prima , helaas gaat de zon al om 16 .30 onder , we hebben onze horloges maar een uur terug gezet, dus de zon gaat nu pas om 17.30 uur onder.
Mooi meegenomen
Groetjes aan iedereen die ons volgt

• 28 November 2014 - 08:03

Arie Rijkers:

DHL zeker ff voorbij komen nu succes dan maar wees maar blij dat je aan zee staat met strandje er bij gr Arie en corrie

• 28 November 2014 - 12:24

Ernst :

Ha Anja & Roel,

Fijn jou/jullie stem te horen. Minder dat jullie vanwege de versenllingsbak 'vastzitten'.
    Vandaag vriend Jaap gesproken en weet zeker dat Reins in Kampen 'alle' onderdelen van Ducato heeft; is de specialist!
    Het moet mogelijk zijn om bij hen een gereviseerde versnellingsbak te kopen. Vriend Jaap heeft er een paar maanden geleden ook een gekocht €900,=!
    Zij weten vast wel hoe te verzenden.
    Succes ermee en wat een geluk dat jullie op zo'n mooie en goed toegeruste camping staan, zo is het wel even uit te houden.
    L/gr van Ageeth en mij,
    Ernst

• 02 December 2014 - 12:52

Gen De Jong:

Dag Luitjes,
    wat een hoop gereisd alweer! Leuke verslagjes steeds. Een indrukwekkende reis en ja, met een gat in je bak is het slecht karren. Als ik wat kan doen of regelen, meld het maar.
    Verder veel geluk in Mexico.
    groeten
    gen

• 03 December 2014 - 21:43

Christian And Julie:

Hi Roel and Anja,

We found you! We're in San Diego, California. If you need us, please call. We are in a small Casita until Wednesday next week. Let us know if we can be of assistance!

Christian and Julie
    www.folksblogen.com