San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu

San Diego

Blijf op de hoogte en volg Roel

24 November 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Donderdag 20 nov
Eerst naar t mobile gereden en daar onze Wifi in orde laten maken ,het bleek dat ze een paar dagen geleden de oude chip erin hadden gedaan en nu na twee uur wachten kwamen ze er achter en kregen we een nieuwe chip voor een maand. Onderweg zagen we een veel vliegtuigen staan in de woestijn en helemaal ingespoten met plastic coating . Misschien overbodige of ?
Vandaag weer een heel ander landschap als de dagen ervoor ,mooie valleien en groene heuvels. We zijn nu in Californië en naar een statepark gereden om te overnachten, er was niets en niemand en moesten wel $ 30 betalen en in een envelop doen. Dus niet en toen overnacht ergens achter een heel klein restaurantje voor niks. S' nachts begon het behoorlijk te regenen , het bleek de eerste regen na 6 maanden droogte te zijn.
Vrijdag morgen door weer een mooi heuvellandschap naar San Diego's gereden aan de kust. We hebben daar een campinggids gekocht voor Mexico en een extra verzekering afgesloten en naar een hele grote camping gereden 5 km voor de grens met Mexico.
S'avonds het campingboek door gelezen en daar stond in dat de grens aan de kust niet wordt aangeraden op zaterdag en zondag vanwege het vele verkeer.
Toen besloten om de grens bij Tecate te nemen , ong 65 km van de kust.