Greenville - Reisverslag uit Greenville, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu Greenville - Reisverslag uit Greenville, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu

Greenville

Blijf op de hoogte en volg Roel

12 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Greenville

10 okt vrijdag
Om 8.30 uur vertrokken naar Mississipi , afgelopen nacht was het snachts nog 28 Gr . Met alle ramen open en de airco's bij de buren de hele nacht aan , was het toch wel moeilijk slapen. Maar je moet er wat voor over hebben om hier te reizen. Vanaf Memphis naar de Mississipi delta is nog 230 km ,daar is het heel vlak en al het land met katoen, er was al veel geoogst en gelijk in plastic balen gedaan . Soja dat zie je echt overal in alle staten in het oosten en zuiden. We hadden een camping in een statepark op het oog, maar bij aankomst bleek dat de camping al twee jaar overstroomt was en dus gesloten wel hebben we nog wat rondgelopen en zagen toen schildpadden zwemmen vlakbij ons,leuk gezicht.Wij hebben de camper toch maar voor de ingang neergezet ,maar rond acht uur vonden we het toch te ver van alles weg en zijn we naar Greenville 52 km verderop gereden en geparkeerd bij een lokaal vliegveld, het was hier ook nog savonds 30 Gr. Rond 12 uur begon het enorm te stormen en te regenen, niet normaal en we hadden het gevoel dat we omgeblazen werden .
Dat gevoel kennen we nog met een zandstorm in Mauretanie en dat ging ook goed !!
Na een uurtje stopte de storm ,maar het bleef nog wel regenen.

• 12 Oktober 2014 - 22:27

Arie Rijekers:

Zo jullie maken nog al veel mee en veel zweten zeker met die temp nu een heel verschil met hier ja toch een beetje aan je veiligheid denken kan geen kwaad