Skyline drive Virginia - Reisverslag uit Skyline, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu Skyline drive Virginia - Reisverslag uit Skyline, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu

Skyline drive Virginia

Blijf op de hoogte en volg Roel

25 September 2014 | Verenigde Staten, Skyline

Vanmorgen 24 sept vertrokken naar de skyline drive in Virginia
Dit is een autoroute over een bergrug van 160 km lang
Het is een State park, een mooie weg op een hoogte van 1100 tot 1350 meter. Met fraaie uitzichten over shannondoga valley.
Heel gaaf , wij hadden helaas veel mist en de uitzichten waren niet echt wat je noemt.
Na 100 km zijn we van de route afgeweken en hebben we vrijgestaan achter een community center en daar hebben we nu Wifi om deze blog te maken. Vrijstaan wordt hier eigenlijk niet gedaan, maar elke nacht op een camping voor 50 dollar is ook niet alles. Virginia is een mooie staat ,met veel verschillende landschappen . Van oudsher is het een tabakstaat, maar ook veel soja en corn.

• 25 September 2014 - 20:22

Bous:

Hallo lieve ouders,
    Het ziet er inderdaad knap mistig uit allemaal ;-)