Bluff City - Reisverslag uit Bluff City, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu Bluff City - Reisverslag uit Bluff City, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu

Bluff City

Blijf op de hoogte en volg Roel

27 September 2014 | Verenigde Staten, Bluff City

27 sept zaterdag
Afgelopen nacht naast de library gestaan met Wifi
Om 6 uur kwamen er al auto's naast ons staan , want vandaag is het remembrance Day in het dorp.
Allerlei oude spullen worden verkocht en 3 kerken doen mee en de opbrengst is voor diverse goede doelen.
Zelfgemaakte cakes en natuurlijk een country in western band
en er werd gedanst en veel gegeten,daar komen ze voor.
Het was al gauw gezellig druk en de camper hebben we aan het meer gezet , een gave plek direct aan het water
Veel gelezen en wat gefietst en alle stands langs gelopen.
Savonds om 19 uur naar de supermarkt geweest 5 mijl verderop
En daarna de camper weer naast de library gezet
Savonds koelt het gelukkig wat af en kunnen we goed slapen
Nog nooit zoveel arme mensen gezien als hier om je heen , de huizen ook alles ziet er niet uit.
Ook leuk de trein komt ong elk uur dwars door het dorp ,snachts wat minder en bij elke overgang en die zijn er veel dan toetert hij ongelooflijk hard en veel. En lang die trein , niet te tellen het aantal wagons! In het hele dorp geen enkele supermarkt te vinden ,alleen eettenten!!

• 28 September 2014 - 08:46

Al Rijkers:

jij bof maar zeg corrie met je rommelmarkt naast de camper fijn dat jullie het zo leuk vinden zo grote reis veel plezier verder en veilige km gr corrie en arie

• 29 September 2014 - 08:38

Gen De Jong:

Tjonge, wat een mooi verhaal begint het te worden, en een mooie fotoverzameling en een fraai portret van de amerikanen.
    Hoeveel km 's hebben jullie nu al afgelegd?

• 01 Oktober 2014 - 14:29

Karel Keus:

ja je moet er wat voor over hebben.....5 km naar de supermarkt......maar dan kan je s'-avonds dus lekker aan de bloemkool net een papje en gewoon gekookte aardappelen. Wel veel lekkerder haha als de fastfood troep.Leuke foto's...we genieten er van. Groetjes en plezier....Karel en Len