Lenoir city - Reisverslag uit Lenoir City, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu Lenoir city - Reisverslag uit Lenoir City, Verenigde Staten van Roel Anja - WaarBenJij.nu

Lenoir city

Blijf op de hoogte en volg Roel

07 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Lenoir City

2 okt donderdag
Smorgens bij de library worden we wakker gemaakt door de politie en vertelde ons dat het hier geen camping is ,en we hadden er al 3 nachten gestaan
We zijn toen naar Lenoir city gereden ,daar was een leuke eenvoudige camping ,ver weg van de highway,lekker rustig.
Een mooie omgeving met veel heuvels ,veel afbraakwoningen maar wel met de Amerikaanse vlag in top.
De volgende dag naar walmart gereden om lenzen voor Roel te kopen, nou dat ging niet zomaar .
U heeft een recept nodig van uw dokter, maar ik kom uit Europa en daar kan ik overal lenzen kopen zonder recept.
Maar als u een ongeluk krijgt dan kan u ons voor het gerecht brengen ,omdat wij u lenzen hebben verkocht zonder recept.
Dus dan maar mijn huisarts bellen en vragen of hij een recept wil uitschrijven voor lenzen.
We hebben er wel een wifiontvanger gekocht en die deed het goed.
De rest van de dag werd het toch nog gezellig en zijn we weer
naar onze camping teruggereden en we hadden internet .
4 okt naar Carthage gereden , daar is een camping van
US Army Corps of Engeneers.
Het leger heeft vele campings in vooral het zuiden van de US en zijn prima ingericht en voorzien van prima douches en kosten rond de 20 dollar. Ze liggen vaak in stateparken en aan het water.
Nog geprobeerd om een seniorpas te kopen ,dan krijg je 50 procent korting, maar dan moet je wonen in de US om de pad te kopen.Dat ging dus niet door,heel jammer,wel geprobeerd met mijn rijbewijs maar dat voldeed niet aan de voorwaarden.
We zijn hier 2 dagen gebleven,alleen geen telefoon en Wifi ontvangst ,te ver van de bewoonde wereld.
Er stonden hier wel 168 campers ,de ene nog groter dan de andere,maar geen verbinding.
Overigens wel een lekker restaurantje ,wat alleen op vrijdag en zaterdag open was. De eerste nacht was het 5 graden ,maar de nacht erop was het 15 graden en overdag lekker zonnig .

• 07 Oktober 2014 - 12:57

Arie Rijkers:

Gaat goed zo met jullie als het maar veel gratis is dan zijn wij hollander er wel te vinden toch maar toch een pracht reis die jullie doen ,doe de koelkast het alweer of lekker elke dag vers nu vermaken jullie je er maar ,wij doen het hier de furieade was zeer geslaagd en zeer druk dus alle weer naar ons zin gehad en zondag rondje rotterdam gevaren met bekende ook mooi weer gehad nu nog ff op de boot zeeland opknappen voor de grote reunie de 18 oct meer als 100 man dus dat wordt gezellig kletsen en oude bergingen doen afd sterke verhalen toch . Nu gr van ons en veilig km maken doei doei